Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Organizacja biura

Organizacja biura

PRZYBORNIK NA DŁUGOPISY METALOWY CZARNY Q-CONNECT

PRZYBORNIK NA DŁUGOPISY METALOWY CZARNY Q-CONNECT

4,46 zł brutto3,63 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
STOJAK NA WIZYTÓWKI METALOWY CZARNY Q-CONNECT

STOJAK NA WIZYTÓWKI METALOWY CZARNY Q-CONNECT

4,70 zł brutto3,82 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, CZERWONY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, GRANATOWY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
METALOWY POJEMNIK NA SPINACZE CZARNY

METALOWY POJEMNIK NA SPINACZE CZARNY

5,68 zł brutto4,62 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, CZARNY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, NIEBIESKI
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, ZIELONY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 8 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, ŻÓŁTY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
PRZYBORNIK NA BIURKO 90 X 68 MM METALOWY CZARNY Q-CONNECT
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 10 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, CZERWONY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 10 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, GRANATOWY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
METALOWY POJEMNIK NA DŁUGOPISY CZARNY

METALOWY POJEMNIK NA DŁUGOPISY CZARNY

6,53 zł brutto5,31 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 10 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, CZARNY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
POJEMNIK 10 CM KARTONOWY FSC NA DOKUMENTY DONAU A4 LAKIEROWANY, ZIELONY
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka
PRZYBORNIK NA KARTECZKI METALOWY CZARNY Q-CONNECT

PRZYBORNIK NA KARTECZKI METALOWY CZARNY Q-CONNECT

7,65 zł brutto6,22 zł netto
dodaj do porównania
dodaj do schowka
szt. Do koszyka

Prawidłowe funkcjonowanie każdego sekretariatu, recepcji czy też biura to zadanie wymagające kilku czynników: przede wszystkim zorganizowanej, wielozadaniowej osoby, zarządzającej tą jednostką, jak i całego zastępu sprzętów, akcesoriów i materiałów biurowych. Są to zarówno wszelkie artkuły piśmiennicze (długopisy, ołówki), teczki i druki (dziennik korespondencyjny, segregatory), jak i pojemniki, kartki, etykiety i wiele więcej. W naszym sklepie możecie znaleźć wszystkie te elementy, posegregowane na czytelne kategorie, dzięki czemu szybko znajdziecie interesujące Was produkty.
 

Organizery i pojemniki

Utrzymywanie porządku to znacznie więcej niż przecieranie kurzy i spieranie plam. Ważne jest systematyczne porządkowanie dokumentów, pism i teczek, co pozwoli na uniknięcie chaosu, szybkie odnalezienie potrzebnych pism i sprawną pracę całej jednostki.

W naszej ofercie dostępny jest szereg rozmaitych organizerów i pojemników, pozwalających posegregować w zasadzie każdy przedmiot – od biurowych spinaczy, poprzez długopisy, aż po całe teki, ułatwiające archiwizację i przechowywanie. Proponujemy proste oraz wielofunkcyjne przyborniki na biurko, stojaki na ulotki, plastikowe półki na dokumenty, kartonowe pojemniki do katalogowania, kasetki na pieniądze, pudełka i pojemniki na dowolne materiały biurowe, a nawet kosze na śmieci.

Wygoda i ergonomia

Spędzanie ośmiu godzin dziennie przy biurku stanowi wyzwanie dla naszych kręgosłupów oraz mięśni. Na szczęście na niewygody pozycji siedzącej możemy zaradzić, proponując ergonomiczne akcesoria, takie jak podpórki pod odcinek lędźwiowy lub zakładane na całe oparcie krzesła. Są to gadżety biurowe dopasowujące się do ciała i zapewniające zdrowszą i wygodniejszą pozycję.

Ponadto proponujemy szeroki wybór podnóżków, które także zwiększą komfort pracy w wymuszonej pozycji, zwiększając krążenie i poprawiając postawę.
 

Pozostałe akcesoria

Oprócz tego proponujemy pozostałe materiały biurowe, zarówno te niezbędne, w funkcjonowaniu jednostki, jak i dodatkowe, ułatwiające codzienne życie.

W naszej ofercie znajduje się m.in. termiczna drukarka do etykiet, biuwary, maty pod krzesła, breloki do kluczy i wiele innych.
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu